Czym jest nasza grupa ?

Jesteśmy grupą przyjaciół którzy postanowili zmienić świat....

wtorek, 16 grudnia 2014

Witajcie...

Witajcie czytelnicy :)
W pierwszym wpisie na naszego Bloga chciałem przedstawić naszą grupę oraz powiedzieć kilka słów na temat tego co robimy i dlaczego to robimy. Chciałbym wytłumaczyć dlaczego zaczynamy prowadzić taką stronę i jednocześnie zmotywować jak największą ilość ludzi do Street Workout'u.

Cała przygoda zaczęła się od obejrzenia filmiku Franka Medrano który tak mnie zainspirował tym co robi, że nie mogłem się powstrzymać i od razu wskoczyłem na drążek aby wykonać moje pierwsze Pull-up'y.
Od tamtego momentu minęło zaledwie 12 miesięcy a efekty treningu kalisteniki są jak dla mnie niesamowite!.
Kalistenika to aktywność fizyczna polegająca na wykonywaniu ćwiczeń opartych na własnej masie ciała. Jest świetnym rozwiązaniem dla ludzi nieposiadających możliwości jeżdżenia na siłownie. Street Workout opiera się właśnie na tej metodzie ćwiczenia :) Dlatego zdecydowałem się motywować moich kolegów do tego rodzaju aktywności fizycznej przez co właśnie powstała grupa Wataha SW. 
Bardzo szybko wszyscy wkręcili się w ten sport i zwykłe codzienne ćwiczenia stały się nieodłącznym towarzyszem naszego życia. Jesteśmy co prawda początkujący ale nie od razu Rzym zbudowano ! Staż naszego treningu grupowego to zaledwie 3 miesiące :) Opieramy się na podstawowych ćwiczeniach aby w późniejszym czasie osiągnąć niesamowitą, nadludzką siłę. 
W naszej grupie jest aktualnie dosyć sporo ludzi mianowicie:
Kuba - czyli ja. Słodziak :3, Grzesiu, Dominik, Natalia, 2 Szymonów ! :D Kosiner, Dawidowski, Masa, 2 Kamilów ! Baśka (facet), 2 Dawidów! Cicin, Przyduś, Spychała, oraz Adrian.
Wszyscy się doskonale znamy i cenimy. 
Street Workout łączy ludzi :) 
Bloga zaczynamy prowadzić ponieważ wiemy że będzie nas to motywować do jeszcze cięższej pracy, chcieli byśmy aby czas który poświęcamy na trening nigdy nie został zapomniany ! 
To na tyle w tym wpisie :) Do poczytania ! Aouu / Kuba (Kubala) :)


2 komentarze: